2010. június 14., hétfő

Milyen szemérmes a mi szakmánk.....
....pár napja valamivel több időm volt a nézelődésre, mint általában szokott, és könyvesboltban válogattam a könyvek és rajzaik között. Elképesztő mennyiségű pocsék illusztrációt láttam jónak mondott kiadók, írók könyveiben, jónak mondott művészektől. Aztán a neten böngésztem, és olvastam hangzatos kritikát, melyben volt párhuzam vonva Dali és Picasso, és az adott meseillusztrátor között, és színelmélet, és gyermekpszichológia, a térlátás és kompozíció, és hallelúja és fanfárok....
Akkor, ott elhatároztam, hogy szóváteszem a dolgot.....
......de hát milyen szemérmes is a mi szakmánk.
Számoljunk inkább be a jó dolgokról!
Itt van mindjárt Gyöngyösi Adrienn, akinek Pipogya, a budapesti medve c. munkája akadt a kezembe, és akitől azonnal elaléltam. Nos igen, ez az igazi meseillusztráció!
Az itt bemutatott munkáját a blogjáról vadásztam.

Nincsenek megjegyzések: