2010. július 14., szerda

A családom szabadnapokat kapott tőlem, és viszont. A hűtőben vastartalékként bablevest halmozott fel nekem a hadtáposom. A kép talán azt sugallja, de nem, nem lábasból eszem, próbálok civilizált maradni, és ragaszkodni a tányérhoz. Robinson is megpróbált megtartani bizonyos szokásokat.....
A háttérben látható lábossal kapcsolatban feladatokat határoztak meg nekem.
De hol is van a mosogatószivacs? És mi lesz, ha elfogy a bableves? És hol is tartjuk az alsógatyákat?
Vagy ebben az egyben kell, hogy legyek, amíg hazatér minden titkok tudója.......?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ma kipróbáltam a francia hagymakrémlevest. Csak a fokhagymát, a borsot hagytam ki belőle, és nem pirítottam meg eléggé a hagymát. Ellenben fehérbort tettem bele bőven.
Legközelebb ezt is készíttess! Csak pirítós és reszeltsajt kell hozzá.
És a hűtőben meglelni a maradék bort!

J, a nyugger