2010. július 7., szerda

Sonline-os írás ( Vas András ) Balla Krisztiánról

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Havi fixért, vagy jutalékért dolgozol? Lassan fel kéne fogadnom téged menedzsernek!
Köszi:-)

Őszi Zoltán írta...

Amint látod a régebbi bejegyzéseimben, én kedvelem és irigylem a tehetséges embereket, és szívesen számolok be róluk. Talán ezért szerepelsz te is itt. Örülök ha (talán) segíthetek.....habár meg vagyok győződve, hogy a tehetséged alapján te nem szorulsz se az én, se sok más ember tanácsára. Segítségére talán igen, mert kapcsolat kell, hogy egy karrier beinduljon...megjegyzem ezt a kapcsolati tőkét sem tőlem tudod megkapni ebben a stílusban, mert ez nekem ismeretlen pálya. Bízom benne, hogy hazai kollégáid nem lesznek irigyek, és beemelnek maguk közé. Amúgy mindjárt lemegyek hozzád.....

Őszi Zoltán írta...

Ja, és figyejjé már Krisztián! Te is dicsérhetnéd a az én rajzaimat.....