2011. január 11., kedd

Az egereimről már beszámoltam, most megjelent 5. Trixi könyvem, Devecseri László verseivel, mely egyfajta bevezető az egéruniverzumba. Mert, hogy talán lesz is folytatása....no, de ezt hagyjuk, mert tipikusan azok közé az emberek közé tartozom, akik tagadják Isten létét, de ha az Ő szexuális életét taglaló káromkodások hagyják el a számat, akkor bocsánatért fohászkodom....
No, és babonás sem vagyok, csak néha (mindig) kopogom le (balkéz, alulról felfelé, háromszor) ha a családom egészségéről kell nyilatkoznom...és talán ezért sem mennék bele a továbbiakban abba, hogy mikor és milyen is lesz az egerek folytatása....

1 megjegyzés:

a Vica írta...

Múltkor anyával a teszkópénztárnál láttunk ilyen füzeteket, kétfélét is, és anya mondta (én csak gondoltam), hogy hát te is rajzolsz ám ilyenbe, én meg mondtam, hogy hát tudom, hiszen olvaslak, és meg is néztük közelebbről mindkét fajtát: egyik se te voltál, de azért mindketten büszkén sóhajtottunk egyet rádgondolva. Talán kicsit még a szemünk is csukva volt, de erre már nem emlékszem pontosan. :)