2011. március 25., péntek

Lehet, hogy nem helyes kiadnom ilyen titkokat, de végül is egy ilyen munka-blog pont a kulisszatitkokról szól.
Szóval: a Trixi könyveim egyik sztárja, a szereposztó díványok akrobatája, Zsuzsika a tücsöklány. Most is előttem van, ahogy előmászik egy fűcsomó alól, mint laikus érdeklődik, hogy mit is rajzolok éppen, jó fej-e a Trixi könyvek tulajdonosa, kitalálója, Szilágyi Lajos....aztán némi hallgatás után kiböki, hogy bármit, bármit hajlandó megtenni, csak hogy bekerüljön a készülő Tücsök könyvbe. Először nem értettem a dolgot, aztán ahogy felmászott a zoknimon és elindult a nadrágszáramon felfelé, megvilágosodtam.
Sok mindenben benne vagyok, de végül is Zsuzsikát elhárítottam. Megígértem neki, hogy lesz szerepe a könyvben, és meg is tartottam a szavam. Az itt látható, amúgy elég jó eljátszott szerepe a könyv híres, locsolós jelenete. Az a jelenet melyet azóta már több, gyermekirodalommal és meseillusztrációval foglalkozó szakember is beválogatott az eddig eltelt XXI. század legjelentősebb mesejelenetei közé.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te hülye vagy! De aranyos.

Tóthárpád Ferenc írta...

Tücsök Zsuzsi?
Na, igen. Már mozgolódik Tücsökfalva lakói között. Szerepe kihagyhatatlannak tűnik! :-)

Őszi Zoltán írta...

Gyanús vagy Feri.....!