2010. február 6., szombat

Úgy alakult, hogy néhány hete felhívott Főnéni - sőt....nem is.....hivatalos levélben felkért - hogy rajzoljam én Dörmi medveállatbocs kalandjait a Dörmögőben. Utoljára akkor lettem olyan ideges, mikor Gyöngy Kálmán barátom - vagy 15 éve - szólt, hogy rajzolhatok az akkor éppen újraalakuló Ludasban. Akkor is, most is igen nagy felelősséget éreztem, mert ugye a Ludasban nem akárkik mellett rajzolhattam (megjegyzem felejthetően), most meg hát ugye, még is csak egy Dörmi a tét, amit annak idején mondjuk Dargay mester rajzolt..........
Most sem akárkitől vettem át....Varga Zerge Zoli neve ugye minőséget jelent.

2 megjegyzés:

Lovász Andrea írta...

Nagyon örülök, hogy Te leszel!!! (Nekünk nagyon nem kedvenceink a mostani bocsok...bocs!)

Őszi Zoltán írta...

Köszönöm, megtisztelő...........ám nyugtával dicsérd a napot!