2011. március 28., hétfő

Faragatlan tuskó vagyok, írok, írok a trixi munkákról, de meg nem említeném a szerzőtársakat, az írókat.

Tóthárpád Ferenc, Tücsökfalva írója jelentkezett be az előző bejegyzésre, és érdekes módon épp a nagyéletű Tücsök Zsuzsikára reagált. Hát nem tudom....melyikünk is fedezte fel Zsuzsikát...nem szeretnék versenyezni Árpáddal azon, hogy kinek a nadrágszárán is indult meg először felfelé a kis törtető, ám bevallom, én úgy éreztem, hogy nem én lennék az első férfi a tücsöklány életében.....

És, hogy a képen szereplő figura kicsoda? Ő Ottó, a mellékszereplő, a helykitöltő, aki bár bájos, de egy áskálódó, intrikus, egy bunkó könyöklőgép. Egyszer, amikor az istenért sem akarta megtalálni a helyét a képen, mérgemben azt mondtam neki, hogy: "te gerinctelen csúszómászó!"

Dícséretnek vette.

Azóta keresi a társaságom és azt mondta, ha egy könyvkiadóban jóban kell lennem valakivel, ő előnyal nekem....

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Zseniális rajzok! A kapucnis kukac a kislányom kedvence:) Így tovább!
ZéBé

Őszi Zoltán írta...

Kedves ZéBé család!

Köszönet a visszajelzésért!
Néztem a blogotokat, kedves. Csináljátok következetesen, komoly értéke lesz néhány hónap, év múlva.

Hozzám pedig gyertek máskor is!

üdv.: Őszi