2008. augusztus 11., hétfő

Idegen lények randalíroznak a fürdőszobámban. Leverték a csempét, kirángatták a csöveket a falakból. Sört isznak, pörköltet esznek és állítólag Malter bolygóról származnak. Az űrhajójuk nagyon hasonlít egy betonkeverőre....

Újracsak matatva a régi képek között, egy 2006-os kiállításmegnyitóról találtam egy képet, Szigetvárról a Sóház Galériából. Életemnek pont egy olyan korszaka volt az, amikor nem bírtam a nálam alacsonyabbak szemébe nézni, ezért rendre hátat fordítottam nekik. Ráadásul ha kockás ing volt rajtam, ellenálhatatlan mutogatási vágy tört rám......ez a kép is a pszichiátriai dossziémból került elő, kezelőorvosom, Dr. Frankenstein jóvoltából.
Amúgy ennek a mutogatásnak itt épp volt értelme, mert olyan kiállítás állítottam össze, ahol is a látogatók nyomon követhették egy egy illusztráció elkészültének munkafolyamatait, a ceruzavázlattól, a tusrajzon át a kész printig.

Nincsenek megjegyzések: